我對你的溫柔請你緊記..
我面上的笑容只是你才看得見..
我的眼淚也只會為你流..
請你緊記曾經有1個人愛得你很深,.
吾知仲有冇人記得我呢? 好掛住你地a... 嶺南中學-,-
沒有你的日子好痛苦. 你真的會等我嗎.. 茵一定要幫我睇住佢a...
話甘快就系我吾想出現既日子.. 要離開嶺南la` 朋友再見la; bestfriends;D
相識5年拉..真系好快咖拉,. 見到你為我喊都吾知開心定傷心好-v-` 年半姐我相信好快過咖姐.. 你都吾好再喊拉..再喊吾令女咖拉.. 我地會友誼永固既... baby ;D 話甘快就5個月拉...真系過得勁慢囉.. 見到你又為我喊真系吾知點甘好.. 你第一次為我喊..我勁感動..xd 你都20拉...吾好仲好似細佬仔甘諗野好冇a? 我真系入左去你真系點算a?唉,..