琴日過左1個最吾開心最吾快樂既中秋..
搞到我勁吾想再有中秋出現`
琴日同我個茵豬喊住甘過左哩1個中秋`
我琴日先知道我識左5年既茵豬心入面有甘多吾開心既野`..
你1直都吾肯同我講放系個心入面既野..
你琴日最終都同我講左甘耐既吾開心野出黎..
我知道你想1個人去屈住系個心入面..
但系你教我吾開心應該撜人傾下咖麻..
你自己又吾做..
成日系到吾開心用笑黎面對`..
我都話你哩2日變左..你就不停話自己冇變...
我識左你5年你既性格我真系好清楚..
由好開朗既你..變到冇哂笑容..cool到吾講野既你..
我真系接受吾到甘既你..
琴日同你傾左3個幾中..我等左你甘耐你先肯講野,,
講哂出黎系吾系舒服d呢?
最後見到你笑番..變番之前既你..
我真系好開心..
你記得你吾開心一定要搵我傾牙知吾知道..
王+茵你要記得你要堅強牙`..
有我系到你吾會吾開心既`..
你就左我甘耐我都會就番你甘耐咖`..
啜啜啜啜啜 ` <3
|