cursorshelp
Got My Cursor @ 123Cursors.com

                        

                                   
 
 
 
                           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
你曾經說過有了你我永不會寂寞,.請你不要再在我身邊離去`!
 
                                        『●美麗的謊言,.能夠換來短暫的快樂○』
 
i need y0u , because i l0v3 y0u ,.`
 
baby ,. d0n't f0rget me`
 
y0u are my 1ast on3`,...* 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
                               
 
 
 
 
 
 
 
 
 
我的白痴請你諒解,.

我對你的溫柔請你緊記..

我面上的笑容只是你才看得見..

我的眼淚也只會為你流..

請你緊記曾經有1個人愛得你很深,.

那位正是""
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-        i'm Eling  baby`   blog ,.   wellc0me (:

 

 

loveabc217
暱稱: - i`m d0m baby x)
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-08-02
2011-01-02
2010-11-13
2010-07-23
2010-02-25
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 181
今日人氣: 10
累積人氣: 7307
2009 年 10 月 4 日  星期日   清涼


2009-10-04 分類: 未分類

琴日過左1個最吾開心最吾快樂既中秋..
搞到我勁吾想再有中秋出現`
琴日同我個茵豬喊住甘過左哩1個中秋`
我琴日先知道我識左5年既茵豬心入面有甘多吾開心既野`..
你1直都吾肯同我講放系個心入面既野..
你琴日最終都同我講左甘耐既吾開心野出黎..
我知道你想1個人去屈住系個心入面..
但系你教我吾開心應該撜人傾下咖麻..
你自己又吾做..
成日系到吾開心用笑黎面對`..
我都話你哩2日變左..你就不停話自己冇變...
我識左你5年你既性格我真系好清楚..
由好開朗既你..變到冇哂笑容..cool到吾講野既你..
我真系接受吾到甘既你..
琴日同你傾左3個幾中..我等左你甘耐你先肯講野,,
講哂出黎系吾系舒服d呢?
最後見到你笑番..變番之前既你..
我真系好開心..
你記得你吾開心一定要搵我傾牙知吾知道..
王+茵你要記得你要堅強牙`..
有我系到你吾會吾開心既`..
你就左我甘耐我都會就番你甘耐咖`..
啜啜啜啜啜 ` <3

2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


2009-09-20 分類: 未分類

 

 

金日起身刷牙洗面..
之後打比a晴,迪迪,聰聰,豪豪,a華佢地起身/./
跟住自己整野..整完野都好耐下..
打比a晴佢仲未得..比佢激死甘耐都未得..
等埋佢ok左就系月台到等..
之後打比迪迪問佢系邊..1齊去太古..
落到月台見到佢..等埋a晴就去太古睇戲..睇死神4來了
去到佢地個個都到哂..
去到UA得4:402d太晏..
去左康怡到睇..2:15有就去左睇拉`=)
買完飛就有時間去依野..
食完野上到去差吾多拉..
入去睇..
死左甘出番黎..
睇到傻撚左..-,-
個個都死得好慘囉..
比我簡我會簡自殺都吾想甘死法..
太過嘔心拉`..
去到邊到得可以死..
唉 ..
完場個陣見到我隻肥野..
好掛住佢a`baby c0me back t0 me x)
之後同佢同埋a晴去左我屋k..
聽左陣歌就開台不過得3個人..吾緊要得打到..
同2個吾識打既人打真系好得好笑..
哈哈xd打到1半就吾想打拉`就系到傾計..
傾起某人就火都黎埋..
傾到想打人..
傾完煮野食..肥野煮.我同a晴落去買野..
食完鋤dee`鋤到1半a晴佢牙媽系甘打比佢叫佢番屋k..
發住脾氣甘走左..
得閒我同肥野`..我地又可以單獨拉`
我地2條友系到飲悶酒-,-
之後佢話想試下我牙媽整個d..甘米比佢試囉.
點知..pk拉`肥野嘔死左..
見到佢甘嘔我都勁想嘔囉..咩事!?
之後叫左小鬼上黎送佢番屋k..




ps:系佢飲醉左個陣我bag 左佢幾巴..不過系佢叫咖..

c0mm3nt x)

 

2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


2009-09-15 分類: 未分類

DSC06272

8號吾洗番學`...
真系好好采..本身以為會遲到..
身個陣都8點拉..之後老豆同我講8號吾洗番學..
真系hapi..`
訓多1陣起身沖涼..
then玩電腦,.之後叫肥野出黎..
去左m記1陣..就去海p..
去完番屋k..
天日又要番學拉`>.<