我對你的溫柔請你緊記..
我面上的笑容只是你才看得見..
我的眼淚也只會為你流..
請你緊記曾經有1個人愛得你很深,.
金日成日都好鬼悶ah`...
10點幾比牙媽嘈醒左幫佢拎水=.=訓吾番...
開電腦玩..都系冇野玩..悶到發mo-*-
系甘打比我既肥野叫佢出黎..叫左勁耐先肯出..落去紅石食..食完去左老地坐..
傾埋哂d好嘔心既野之後去左我屋企坐`..
我地系到睇埋d兒童不宣既野..,呵呵 xD`
肥野坐左1陣就落去幫佢牙媽拎野..
我就系到睇《青春高校:回到17歲》
幾好睇男主角幾令仔..
-[★]-!c0mm3nt Box`:)