| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 9 月 13 日 星期日  |
| 2009-09-13 |
分類: 未分類 |
金朝好早就起身..
之後我就系迷迷糊糊之間打比牙肥野叫佢起身..-口-
打左過去平時訓到成隻豬甘既肥野竟然早過我起身..O左咀..
我搞掂好哂d野之後打比肥野叫佢過黎..過到黎我屋k hea左1陣就出mk拉`-.-
出到mk去左旺中行..行左吾夠15分鐘就比個令女捉住我系甘要我買野..-3-
要我幫佢開第1張單..我自己本身都睇中左1件3既..但系真系好貴..
所以本身都諗住算咖拉.. 唉 ...之後佢話平d比我又系甘叫我買..最後都買左-@-
甘我同佢又熟吾買又好似太咩甘>,< 之後買完拿拿聲走路..又再行過..行行行..買左1件3,.1條庫=)
之後諗住去wc點知佢清潔緊..甘所以去左後梯`..點知......竟然見到好耐冇見既1日朋友xD`
之前傾傾下米話1齊行囉..又行行行..又經過個間野..
之後我果2個1日既朋友同埋肥野都系佢到買左3..
4個買哂-.- 買完冇哂$$即刻走路快快甘走出哩個旺中..再逗留多1陣.......
就會發生血案...就系我荷包大出血牙`..
走出左哩個旺中之後行左去ak到坐..坐左1陣有2條女行入黎系甘啤住我地哩邊..=,=
then肥野就話..佢啤我地我地咪啤番佢囉..心諗傻既..仲細咩?啤黎啤去有咩意思呢`?
坐左好耐..坐都坐到好累..之後去左潮特行..行完就同肥野番去skw..
我地坐bus..坐bus途中傾左d好笑既野..
仲有個約定..王+茵(肥野)你應成左我萬聖,中秋,平安,聖誕都陪我咖拉`..
吾好約其他人w0w..
番到skw就去左m記食野..食完去左老地坐吹水..吹完番屋k..
放低d野又再出去黃大仙搵baby..搵完之後佢又同我番番去skw-,-
baby同我食埋野就走左拉`..
番到屋k沖完涼就打bl0g拉` x)
|
2009 年 8 月 21 日 星期五  |
| 2009-08-21 |
分類: 未分類 |
金日去石澳`..,.
起身肥野上左我屋企,. 我著埋衫就落去地鐵站到等人..
shanshan同佢個fd黎左, 小黑又黎左,. 跟住就搭車去石澳.
去到.. 換衫, 跟住就落水玩陣,.
玩左陣, 高雅同梨小豪又黎左<3
租排球玩,. 又去游水,. - -
之前話左唔濕身架 , 不過全身都系濕左.. 唉.,
咸的海水,. 搞到個身好唔舒服~
玩左陣., 跟住聽到咩有人部電話唔見左,.
系shanshan唔見左,.
真系慘, 見到佢喊甘樣, .. 自己都唔太開心... 我又唔系好識安慰人. 唉..
不過最后佢都笑番, 仲系到串我-3-. 真系衰.,xp
玩啊玩,. 玩到夜晚7:45先番屋企,. 番到黎筲箕灣巴士總站都8點幾..
由于系搭巴士果陣,架車系甘兜, 兜到我同肥野勁想嘔咯...我忍吾到嘔左` ,..
我真系陰公, 又抽筋又嘔.....
下次唔系咩大日子我都唔會去沙灘啦., 次次去都無好野` -.- |
2009 年 8 月 16 日 星期日  |
| 2009-08-16 |
分類: 未分類 |
打番琴日` ,.
★
今日朝早又比人吵醒左-3-..
無啦啦有人打黎話叫我去石澳- -
其實唔多想去咯., 以家先黎去., 都唔早啦.,
點知條友又話距個fd訓唔知醒., 唔去啦wor -
我頂- -., 甘算啦., 訓多陣再講..
點知點知距又打黎話距個fd醒左, 又話想去番啦wor,
條友又話距個fd又訓番,. 我真系頂距啊., ha.
姐系去唔成,. 算數. .. 其實自己都唔系好想去,. 無咩所謂咯., 下次咯.
肥野上左黎-.-
跟住去啊媽間公司飲茶. 正.~
上到去., 我地系斯斯文文甘., .
叫左好多野..
又叉燒包啊., 叉燒腸啊., 咸水角啊.通菜啊. bb乳鴿,魷魚啊. 芒果卷啊.鳳爪啊.米線燒腩. 珍珠雞.海蜇分蹄.
我仲要肥野啃曬3個叉燒包.,成碟腸粉., .
食到上喉嚨錠., 兩條kai子系甘喪笑., 隔離d人系甘望住曬.. - -
啊媽d同事都以 不尋常既眼神望住我地,. 我地好似成世都未食過野甘. ...
我又系到噴茶, . 成張臺都系d汁啊., 水啊.,口水啊. , 哇., 咩事. - -
食完,. 媽媽買單,. 食左200幾蚊,. 超夸張,. 有無甘勁啊., 以為11碟唔夠食, 點知就食到想死. .~3~
買完單就走人, 唔想再比人用異樣既眼光甘望住我地..xd
跟住就去左銅鑼灣行街,. 真系多人., 逼到死.,
行左成個時代廣場再行銅鑼灣地帶,.. 行黎行去就搭車番筲箕灣.
番到筲箕灣啦., 就去公園hea, 再去海皮,. 再去老地. 跟住就番死肥野屋企啦.,~~
以家個胃都仲漲漲地 ., 好辛苦 -v-'
今日真系太爽啦., 未試過甘大食一餐啦., wow...!!!
c0mm3nt =) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|