打番星期6既`..
琴日起身豬仔上左黎我屋企..
hea左幾粒鐘茵茵就上黎拉..
之後換3出左去9龍灣..
落到樓下去左食野先.再去搭車;
我地去9龍灣,,豬仔就番黃大仙;
約左廢健,xducky佢地系老地等.
我地遲到左..2:30到...我地就2:30先出門口;
遲哂到.本身話唱k,,我地遲到廢健佢地要早走,所以佢地冇唱到..
行去唱k個陣又撞到劉俊賢囉-,-咩事?
我地去唱..佢地去探樹葉;
唱完高雅同米高番去先..
我就同茵茵,希希去打機..
打完就番skw..
之後番屋企訓...
希望高雅同米高可以發展拉..呵呵xd
發展到要請我食飯a..你差我3餐飯a..`
|