2010/10/01
十月開始左" ,,,,
又要有排辛苦laaaaa"... ...唉"!!!!
6點起左身" 去左金蓮花到睇佢地比賽"
見到丫聰又快左"..... 個心就好似好唔舒服咁" ...真係要努力啲啦"
夜晚就同長跑啲人食飯&睇煙花"
睇完煙花去傾左一陣計就返屋企"
2010/10/02
今日下就同kobe同丫鴻去打波"太耐冇打"係咁飛機-.-'
之後去左打機"
一諗起今個月又大測周又要比賽" ..就真係想喊咁制
比賽仲唔係一兩場咁少野wo"....
又第三回合又校運會" ...之後仲要環山加越野"
真係十條命都唔夠死呀"!!!!!!(不過都希望可以有啲成績啦)"
尋晚睇完個超級巨聲" ... 諗住訓啦"
點知我要響張床到hea左粒幾鍾先訓到" 我訓歌陣時應該係點幾"
第二朝仲要練習' ,,, 我以為起唔到身架啦"
點知出奇地又起到wooo"
練得超辛苦" ,,, ,做體能" 大脾痛到死呀"!!!!!!
今日見到張報紙ge體育版" ,,, 見到自己泳隊啲人咁努力比賽"
自己又唔游得水" ,,,,..真係超sad" ,,,
所以要快&......(閱讀全文)
第一日返學" .... 朝早練習" ..可能太耐冇練掛"
隻腳酸到死" ,,,
新一年又開始"...當然有目標啦"!!
學業上 ..當然係唔洗補考順利畢業" .. ..做個高中生啦"
跑步上" .. 都係繼續努力練習先啦!!!. ..我都唔夠車求太多" ...可以跑到我自己想跑個時間就ok laaa"
第一日就被miss lai 話我唔好再訓咁多&quo......(閱讀全文)