```````要返學了" ...仲係唔係好捨得我個暑假"
朝早同so文一齊返到學校"....好似好陌生"好似唔知去左邊咁"
放左學" ...返左屋企"...食左飯"
就同so文一齊去左快m抄暑作"抄完我地去左美好買左條手繩"
then就去左黃偉傑屋企睇唐山大地震" .... 睇左超耐" ``差啲訓著左"....
睇完就散了" ....
聽日練習laaaaaa" ...好開心終於可以練返習了" .........真爽"
今日朝早七點三起左身" 諗住訓多陣起身之後去同李旭皓佢地練習-.-'
點知一訓就十點幾" so就冇去到"
十一點去左丫鴻屋企" ... 響佢屋企hea左陣就去小泉居食野"
食一餐小泉居真係貴到喊@.@'
咁之後丫鴻佢約左佢啲fd"咁我就自己返左屋企"
下就約左so文去剪頭髮" ..去到之後真係覺得自己有少少on居" 半個月剪一次頭髮"
不過見自己個頭真係好核凸" 所以幾短都去剪"
今次......(閱讀全文)
好耐冇店個blog" . ....係時侯要店下laaaa -33333-"
今日下就我阿媽叫左成班女人上泥我屋企-.-' .....上泥做咩!??/ 等係.....打動物啦"(心照啦) ..
``我阿媽仲趕我出街"被埋錢我出街食飯-.-'.........so我就叫左so文出泥laaaaa"
我地去左信達睇褲"" ...睇唔岩"
再hea多陣"就同so文去左金隆食野"
食野就行左一陣消化下&quo......(閱讀全文)