朝早上左松山諗住同fish跑步"....點知落雨"
so冇跑到" ~~唉!!唔通連個天都不喜歡我"
之前就被人偷野" e+最後一日聽日就要做手術咁都唔被我跑埋佢"
真係"~~.......唉" 算數````
聽日做手術了" 做完就等於一個廢人一樣"咩都唔做到""
下就響屋企hea一陣"就so文同丫鴻出泥"陪我買銀包"
竟然約到丫鴻" 真happy^____________^'
點知意外買多左條頸連" 哈!!!!!!"""
咁就ko左一日laaaaaaa"
今日同左fish去左松山"......睇下捉唔捉到個賊(講笑姐")
今日我跑先"fish睇野"...
終於可以跑返入7分內喇^_____________^'
then就到我睇野佢跑"佢當然慢個我啦"!!!!!!
聽日目標要跑返六分頭".....(唔知得唔得"盡力啦")
之後去食早餐" ..食完返屋企"
下就sleep一陣"
四點幾so文就陪我去剪頭髮"
剪得唔錯"幾短下"
剪完我就去左二字街買拖鞋"
就返屋企"......(閱讀全文)
今日朝早fish冇打被我",,,so我自己一個上松山跑" 上到松山"我諗住跑2個圈"
放低個袋"就開始跑"
我ge黑暗命運就開始左"
跑完第一個圈" 我見到我個只係用左一個月ge粉紅色袋竟然成個被人偷左"剩係被返件衫被我"
我銀包,鎖匙,電話,水,拖鞋,毛巾""全部被人偷曬"
我對住我件衫只有無奈"無奈" 同埋憤怒"  ......(閱讀全文)