今日成日宅左響屋企"...
對住個fb"
見到某人個fb d相"...
我諗緊 "
我係唔係應該要突破吓-.-'
突破咩!???
當然係跑步上啦!!!
仲有其他野可以突破咩!!我成績係唔係都咁差"
點突都冇用架啦""""
問題就係: '我應唔應該入鐵人呢'!!??????
入左鐵人" ....我實力一定會提升"
but" .... ,,我會超辛苦", ,但係唔入,,,就冇時問架la
d個問題應該好快就有答案"""""
今朝又同fish去running"
不過今次係跑松山唔係去水唐"
今日本來諗住跑2個圈" 不過隻死fish話好辛苦so跑得一個"
跑得好慢" 跑完之後就發生左d小插曲" 令到fish超憤怒"
我地去左三盞燈" 有個所謂ge和尚塞左張野被fish&qu......(閱讀全文)
沉日返到泥今朝就練習~~我係唔係好勤力呢""
朝早又同fish去水唐跑步"~曬到要除左件背心跑"
【show曬d肥豬出泥"超核凸
但係唔除就一定熱死" so一定要除"
之後跑完就去高m食野"...
then我地諗住去荷蘭完...
一路行一路講返學界d野"~我地諗返學界d開心野^_^'
跑歌陣諗緊d咩"~~/邊個一開頭就爆上去"~同邊個一組"""邊個谷邊個".......好多好多野"
數都數唔曬"但......(閱讀全文)