``Everything Is Special With You××'
lovecryboy
暱稱: ~豆釘" Lok
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2011-02-16
2010年"'.... 聆聆的...
2010-12-10
2010-11-30
遺憾".. .....
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 90
今日人氣: 0
累積人氣: 830
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 8 日  星期日   晴天


入 or 唔入!??? 分類: 未分類

今日成日宅左響屋企"...

對住個fb"

見到某人個fb d相"...

我諗緊 "

我係唔係應該要突破吓-.-'

突破咩!???

當然係跑步上啦!!!

仲有其他野可以突破咩!!我成績係唔係都咁差"

點突都冇用架啦""""

問題就係:
'我應唔應該入鐵人呢'!!??????

入左鐵人" ....我實力一定會提升"

but"   .... ,,我會超辛苦", ,但係唔入,,,就冇時問架la

d個問題應該好快就有答案"""""

 

      

 



2010 年 8 月 5 日  星期四   晴天


2010-08-05 分類: 未分類

今朝又同fish去running"

不過今次係跑松山唔係去水唐"

今日本來諗住跑2個圈"                                       不過隻死fish話好辛苦so跑得一個"

跑得好慢"        跑完之後就發生左d小插曲"                  令到fish超憤怒" 

我地去左三盞燈"  有個所謂ge和尚塞左張野被fish&qu......

(閱讀全文)



2010 年 8 月 4 日  星期三   晴天


返左泥的第一次練習" 分類: 未分類

沉日返到泥今朝就練習~~我係唔係好勤力呢""

朝早又同fish去水唐跑步"~曬到要除左件背心跑"

【show曬d肥豬出泥"超核凸
 

但係唔除就一定熱死" so一定要除"

之後跑完就去高m食野"...

then我地諗住去荷蘭完...

一路行一路講返學界d野"~我地諗返學界d開心野^_^'

跑歌陣諗緊d咩"~~/邊個一開頭就爆上去"~同邊個一組"""邊個谷邊個".......好多好多野"

數都數唔曬"但......

(閱讀全文)