終於返左泥la"...
超攰"...
我d五日去過太多地方'...數都數唔曬"
去完台北返泥真係覺得macau太細
企響到食日本野"
你try過未"
台灣人超有禮貌"
咩都唔該前唔該後"
着衫着得超潮"
買手信都買都我窮呀"
好攰"
唔想打"有咩就揾我慢慢同你講"
今日朝早同fish去水唐跑步"...超曬"
不過跑得幾舒服"
``跑完之後就去左'右汗'街市食左少少野"...
``之後就去左二字街買左條褲"...
下就去教水"
`開心ge野就響d個moment發生左...
miss被左份糧我"...
`我教完水折開個信封離睇"......竟然有四位數字"
~~超開心呀!!!!!!!
台灣.....
我泥laaaaaaaaaaa'......(閱讀全文)
今朝練完習"````miss就請我地去eat早餐啦"``...`
咁今日第一堂就上化學"仲要測驗tim"
我完全唔識"好彩一組好好ge組員支持我姐(心照啦!!!)
咁再hea多3堂
咁就終於完結左個戛令laaaa... ya " ..
d個戛令真係過得辛苦" 下就完本去教水"....but落雨就唔洗教laaa"
咁下就無無聊聊就叫so文教我開左d個blog"