| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 17 日 星期三  |
| 第二日.既陸運會.. |
分類: 未分類 |
今日我淨係番半日..點解
睇埋下面先啦..
哈哈..
我400入到決賽..好開心
但係..都係跑番第6..
跟住落雨..
成個人都好凍..
冇買朱古力..
失策..
跟住跳跳下高..
去左跑社際接力..
又又又又跑第一捧..><
又第三名..
去番跳高..
跳毛咩.
都冇氣..輸左LU
去食LUNCH..因為搵唔到條長褲..
所以趕唔到同妳食飯..
搵番之後.
邐住去卓爾居搵妳...
俾我搵到妳..好開心
俾老師見到..
扮左陣野..好好笑..
送完你去運動場..
我就去邱子田到等人..
踢左陣波..
就搭車出九龍..
去九龍仔公園仿真草足球場..
踢左一陣..
俾人用釘鞋踩左一野..好痛呀.
腫左..
有個印係到..
跟住好早俾人選左入去..
之後唔洗踢..
成班人係更衣室搞事...
跟住又出番去..
聽呀SIR講野..
屯昲10個去選..
7個入到..
最多人果班..
跟住去左同佢地地小小野..
我講左一句姐/...
就俾果到D人串野十句..
咩服務態度..
跟住番屋企..
部電腦整番好...
哈哈.
卦住你唷~~
|
2007 年 1 月 16 日 星期二  |
| 第一日既陸運會.. |
分類: 未分類 |
今日陸運會..
一朝早..洛車
見到你..好開心.
跟住..係到聽日講耶穌..
又見到個唔之乜SIR..步操步得好鬼搞笑..
笑左出黎..
跟住跑400..
跑第4..1分13秒幾..
好慢..
但係都比我之前怏..唔知入唔入到決賽..
跟係跨欄..得5條友報..
攞左個第三....(則係尾3)
..再跑班際接力..
我地第3捧果個..都用左9秒8速度去跑..
點之..
人地以9秒7去跑呀//..
好緊張呀..
第三..第三捧果個(姓名不詳)真係跑得好快呀.
但係唔知點解..
第二班D人仲快過佢..
跟住又跑軍際4X100..
又跑第一捧..
小組第2炸..
又話升我一條柴..
車~~ |
2007 年 1 月 14 日 星期日  |
| 2007-01-14 |
分類: 未分類 |
今日好悶...
係下午去左踢波..
跟住就冇咩野做.. |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|