今日..
佢又要番學校攞中史作業..
我又要^^..
一洛車...o....
見到你呀...見到你俾我嚇左一跳..好想笑
等埋你...你俾你親手織既頸巾..好開心呀~~
好暖呀~~
之後送左你番屋企..我又番...
唉..我又要溫maths..
f**k..
今晚..
凌旨個dream boy 會黎我屋企(丘x朗)<--佢個名
好期待佢黎呀..~
若是問志願 我想你開心 你愛那一個 自然換到傷感 才叫我無限細心 唯求使你 曾陪我 可快樂至今
今日悶足一日
係下午溫左陣書..
跟住乜都冇做咩..
又上唔到MSN
都唔知做乜事...
唉=.='....
令你開心不顧甚麼 明白愛你不可出錯 如令你有一點不妥 誠懇去認錯 會叫我更加好過 為你傷心不算甚麼 曾預算過犧牲更多 如若計較得失因果 不是我 在懷裡有你 哪曾活錯 * 並沒大志願 我只要相戀 要愛到很遠 不再幽怨 呈獻我 償盡你心願 用坦率對你 不兜轉
sor呀...我今晚好夜先溫完書
冇打俾你....係我唔岩
唔好嬲呀...
對唔住..~~