今日7點鍾早起左身..
因為係我既大日子..(區際錦標賽)
同揚仔..文..仲有一個唔係好熟既去左m記食早餐
我地一齊book車去..冇俾錢..=.='
第一場對黃大仙...嬴左佢地2:0
第二場對深水(保)..嬴得好險..遲遲都冇入波..好彩最後都入左一球..
最後果場..對隊最廢既..我地成班係到玩人..呀sir就係到閙我地係到玩野..嬴左人地3球..跟住呀sir一換我出黎..就失波..唉~~!
銖眇最後都嬴3:1
好開心...今日踢得好好..我打龍..冇失過波..遲d可能可以去選港青(港隊青年軍)
好累呀今日..唔打lu. |