聽日就選港青喇..
心情好緊張..
點好?????????
每天見到妳..我都一定會心微笑..
卦住你>.<''
好幾日冇打日記lu...
呢幾日都冇咩事發生..
就係平時好好好好卦住你..
嘍住都冇咩lu..
呀..係..仲有
1月10同17號...
4:30-6:00
去九龍仔公園足球場選港青..加油..
但係17號我學校陸運會..要請半日假..
唔制呀...><
琴日係07年既第一日..出左九龍..冇野俾你..sor
今日..我仲以為你唔記得左我條頸巾..點知你竟然會記得..叻女^^
今日成日戴住..好暖呀..