12點幾先起身..
一起身...冇禮物=.=
唔係好haapy...
好彩有妳陪我傾電話..
一路傾....一路做野
死人老豆..
成個下午講溫書...
講下講下....溫條毛毛咩
完~~
世界上最遙遠的距離,不是生與死,而是我就站在你的面前,你卻不知道我愛你。
哇..哇..哇..
開張大吉 勞保唔少得
唔該你呀..今日幫我整左我既日記板 THXXXXXX~~~
2點幾 揚仔打俾我...竟然問 "喂..一陣燒唔燒烤"(其實踢埋波)
O左咀"下..5點幾答你啦"
宜家就快4點LU...唸緊去唔去
我唸多數都會去嫁啦..
SOR呀...今晚可能陪唔到你啦=.=
今日成個下午都同你傾計 好開心呀~~