趕 - 薛 凱 琪 *
凝看我路向 只盼找到新方向
欠了找不清的賬 以致苦戀的下場
誰說我硬朗 不怕歷盡大風浪
跑過多少個牧場 雖說不可以翱翔
無奈咬實牙關最後 趕不上
*花光氣力追也沒法 趕到共你雙雙的趁墟
哭乾了眼淚 不管抱著誰 只想愛能平凡像清水*
#只懂拼命追也沒法 趕到令我實在有點累
即使愛極動人像香水 可惜雙方各有些顧慮
如若捱下去 心窩各自碎#
而我已累了 不夠支撐多一秒
我已不懂得呼叫 跌進苦海的浪潮
捱過拼命過 不過並沒大幫助
照樣一般雨滂沱 霜雪紛飛也奈何
還是寄望餘生追得上別個
Repeat*#
我與你像兵捉賊般追與趕
這麼趕 看多一眼也沒看
我及誰人強悍 但也早早厭惡了追趕
Repeat*
只懂拼命追也沒法 趕到你令我實在有點累
即使愛極動人像香水 可惜雙方拒絕捱下去
彼此各自流淚 心窩各自碎
無法愛下去 都要獨自地安睡
各自覓尋伴侶 不必說下去
Fiona的歌呢!!-0-'''佢錄得幾好的e首歌~BUT現場唱就唔知啦,,
哈*xD總之我覺得幾好聽啦**!!
今日返學的時候,,肚的左下和右下+分同呢!!
[回校問朱名時才知道這是胃和肝..-口-''一齊痛?!變態呀~]
幾辛苦呢~!!MUSIC堂,,MS鄭考吹笛wo,,=00-'''
唉*真灰呢!!!戚戚@Car[黃]@黃霖要表演呢!!
戚戚真慘呢,,-33-'''卑MS鄭話,,ME刀有份卑人話呢..-口-v車**
話我唔正經唔卑高FUN卑ME呀!!超想喊wo,,*-__-'''唉
PHY堂,,發生左超恐怖的事呢!!唔講啦..
中史堂,,MS劉播南京大x殺呢!!!-口-''嘩*
好嘔心呢~xP想死啦!!D日本仔真係衰格@淫賤呀!!(生氣')
英文堂,,氣氛唔錯啦..=v-'''朱太同我地玩遊戲...
LUNCH..同任子@MEIYU@吳淋一齊食lunch,,傾左好多野啦!!!!!!!!!!!!!!!.\/.
KEEx2*-W-''''正呢~
數學堂,,ok搞鬼呢!!CatyoB佢又痛呢個肝..-00-'''
卑張天天老師文化格甩DEE大TB話佢扮哂野,,
唔比佢早退*!!!好波*!!
MS李**幾搞鬼呢~always搞事的我們,,終於比人罰LU~!!
BUT,,罰的時候正是ME睡得香甜的時候,,真可惜,,
那麼快便完*..-口-''''
我又見到你在我面前出現很多次了!!衰*><'''嗚..
搞到ME唔知點咁!!=口-''衰人
又愛又恨呢!!=]
值得啦!!因為你在我心中是一個好好好好好好好好的人呢~!!/\/\'''