嘩*今日MS LO話派成績表,,跟住,,妖精Y..吳春春話唔好派住,,SO..要等小息LU,,-W-'''頂瓜瓜田李下Y!!
但上吳春春真係超掂啦..BUT佢又DUG BAR 車人LOR!!-口-'''同DUCKx2有同感**[痴線@oN居的呢..]
GEO堂,,MS LAI同 MS YU同我地一齊上,,-00-'''MS LAI問日本最出名的野係咩的時候,,我地班的淫賤大變態就話..AV''XD哈*
搞到MS LAI唔知點咁樣,,後尾ANSON@鄧俊就卑MS LAI輔導一下LO!!!哈*=D爆笑LOR~!!
小息*搵MS鄭吹過..超唔穩定LOR!!SORRY''上到班房,,MS LO派成績表*刀唔係好滿意自己的成績LOR!!><"'
ENGLSISH堂我地LISTENING**-333='''都係卑勞豪叻過ME!!嗚..SO BAD''
BK*講邪教@鬼''其實講真,,ME有少少打冷震呢!!此終是講魔鬼'''只有神才可以打敗的邪靈**嘩..STOP~!!恐怖~感謝天父'''>333<
LUNCH,,留校中渡過..我唔舒服,,E個禮拜唔知做咩!!成日刀好痛,,指個胃+肝..=(唉,,真係...
MATHz''測驗..P街呢!!張天天老師文化格甩DEE大TB之MAMA面Y!!=v='''剛剛諗到的!!哈哈*正a..
中文堂,,-00=''卑人罰企呢..超好玩WOR!!!>v<v'''YEAH*
放學,,咁呢..佢就走左LU,,-v-''我咩都見唔到呀!!我就利用1個鐘聽梁生講野!!
SLEEPING ALL THE PEOPLE . . -0-''
L*洗白白,,芷VS死亡筆記''

E張刀好令呀*!!=]

HAPPY BIRTHDAY TO ABBY *
給她的禮物*::=33-'''


[P.S全部刀係我整的!!=33-''']

唔講啦!!胃痛***><'''再見...