19th - May - 2006 "

今日例拜五**-00-''早會a..頂'''赫鬼死咩?!陳佩x帶詩呢!!
全校轟動呢!!晨咁早就卑人赫..心血少都會即刻瓜柴呢..**
唉**首歌好好聽的..但係佢唱得好..好聽呢!!!=]收檔吧!!!
THank YOu../\/\''''
mathz堂**頂**勞豪好白切雞a!!
白切雞 = white cut chicken'''咁串的嗎??kax2
溫書BIO**唉..超正lo!!=x-'''
BIO堂**..冇默書呀!!!-口-'''O哂lor!!!
中文..'''唉,,超P嘟呀!!瓜柴哂~!!=D
LUNCH**同MS LI食..遲到呀!!!-00-''''算..
ORAL堂..正呀!!!朱太我愛你**
CHEM..楊太''居然病都返!!辛苦你啦!!!= ='''好驚呢!!要我講..
最後到anson**但係,,都唔使lu!!=33-''''頂**
返團契..Janice**唔開心,,佢話哂比我聽啦!!
朋友仔'''明知這是一個,不必要傷心的事啦,我已冇權過問..!!
別人說她的好友多一個唔多少一個唔少..!!!
我聽到之後已經放下了心頭大石啦!!
我認為到了這個地步,,大家再不理睬是正確的~!!
但Janice係唔想失去你的!!
我希望你3思而後行lo!!!!

我放學的第一眼走見到你,,**
真係...
I LOVE U **>333<''''HAx4
(心諗:收啦!!人地唔中22你的!!!-00-'''嗚**超DOWN a!!)
P.S Janice**DON'T WORRY!!YOU are HER BEST FD .!!
I Think she did'nt want to lost you!!Because you are so important**