1. 一生人以來第一個偶像:吓*-w-''祖兒姐'''
2. 希望住怎樣的房子:平房,,-00-'''得兩層*自己with第22時的他住*!!
3. 天生是腸胃好的人嘛:不是,,
4. 覺得自己自私嘛:幾的..
5. 有邊個人曾經令你希望自己成為佢:唔~站時都未有!!
6. 對香港的感覺:愈來愈差*
7. 覺得自己會點死:癌症掛*
8. 有冇乜野事你好後悔當時做左呢個決定:吓*後悔?!實有,,但發生了又可以怎麼樣?!
9. 有冇睇過邊套戲令你久久不能平伏:有..千與千尋*白龍好令仔呢!!曾幾何時發夢會見到佢的*!!xP
10. 你覺得你自己係一個偏向思想正面定負面既人:多數都係負面呢..
11. 現存最「古老」的記憶:吓*以前唔肯去廁所,,比a婆打' Loo 柚 '*!!
12. 曾經自己一個人做過些甚麼事:喊lo~!!-v-'''
13. 有邊個明星你欣賞佢但係佢稱唔上係你「偶像」:斜田,,Louis,,
14. 有邊個明星稱得上係你偶像但其實你都唔係覺得佢咩太多野值得你欣賞:容祖兒*
15. 討厭自己邊D性格:小氣*
16. 試過睇咩戲//電視劇睇到喊:新紮師妹*向左走向右走*天幕..
17. 喜歡結識新朋友嘛:喜歡,,想MEET多D外國人**
18. 一件最近想擁有的奢侈品:-000-'''冇a!!
19. 希望退休後有甚麼生活:去田園的生活,,助養or生BB呀!!
20. 對上一樣令你忍唔住講出一聲「好好味」的食物:朱古力..-33-''''
21. 小時候對世界有過些甚麼誤會:長大是一樣十分慢的東西!!
22. 首個令你有性幻想既明星:...=0='''吓*
23. 對隆胸有咩感想:嘔心的,,-T-
24. 好多人都話你唔應該咁做, 但你冇後悔既事:站時諗唔到*
25. 數得出一堆你願意更加珍惜佢地既朋友嗎:任子,,牙阮,,君君,,琪琪,,YOYO...
26. 多唔多人你對佢有過好感但後來感到有D後悔:-..-
27. 遺傳了家人的甚麼特質:= =''樣衰*
28. 喜歡的遊戲:- -'''大洋mama遊戲
29. 有冇作過一D令你自豪同回味既決定:.....
30. 幾時開始清楚自己鍾意男仔定女仔:男*
嗚*..今日我地F.3要返學校,,-口-'''超無奈**我超早返去跟住見到睛x2'''哈xD我同佢傾得幾開心啦!!!
-00-'''真係要等到人齊先可以去考果個死人TSA!!=口-'''頂肺啦!!!
朱名唔記得帶鉛筆呢!!*33*真係慘呢~!!等ME做完電腦個PART就借卑佢啦!!!/\/\'''NEVER MIND,,但係*
D眼界下次要再準1D呢!!=///-'''FLY左去ANSON腳下..要麻煩DUCK *幫我汁and卑朱名!!!-///='''無心的..
THANKYOU DUCK @ ANSON '''朱名記得請食飯呀!!哈**=D
28号仔''超早瞓教**電車SIR走過去同佢傾計...-\/-''
唉*煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩...=煩='''
三角數性質是什麼?!鬼記得呀!!收檔啦!!政府"'
放學'''行街呀!!!= 0-''同任子去!!!去行三聯''''
超爆笑wo~:P勁白痴**
食LUNCH,,大家爆到想嘔wo!!食到...-333='''''
去新*城''任仔買左野LO!!!ME呢?!
去[ 錢唔 ]野啦!!!*注:要一齊發音的!!!!!!!!!!!!/\/\'''
我 錢唔 就 得到WINNE啦!!!!>333333333333333<''''WAKAKAx44444400000000
好可愛呢~!!!!!=x=''''SUPPORT''''
完'''
{ P.S 我...跌左$100蚊呀!!!-口-''''''啊...唔制呀!!!!}
放棄..
你根本從不愛我的!!!
十分天真的我呢...
神**懇求你能夠讓他幸福
同埋**希望Janice同佢果個FD好返*!!!