今日好黑,打ball受傷啊,痛痛>3<
咩書都唔記得帶,作業部又無帶,功課做唔到,溫唔到書,慘慘慘!!@@!!!!
我既極限只有甘多,無法再突破?
我點可以突破自己既極限,我自己極限究竟可以去到邊階段?
我突破唔到,我心灰,我低落,我失敗,我無用,好一句排比句用系自己身上,唉~~~~#@@@@!@!@!