今日考試做5曬,無左好多分....點解做人做到甘失敗??做人做到我甘失敗都第一個>3<,做人仲有咩意義.....無一樣野溫到我自己既快樂,寂寞無人能填補,苦惱............
今日跟屋企人去返工.......不幸既事發生左.......我行路唔帶眼---****,屋企叫住我,但條鋼桿同架車係後面..我顧架車顧唔到條鋼桿,正正打落黎,一條深深疤痕..........><嗚.......比以前更加樣衰了。。好痛啊!!!,我以後點見人啊!!◎#¥%