e家系屋k好無聊耶>3<,悶悶,就黎悶死我la,但今晚去听concert,不禁又有一絲絲快樂喔@#,時間快d過去la...我都想快d到concert時間啊>3<-T^T,著d衫去,實比人話樣衰或者樣x既,死了----
點算啊,救命啊@#$%*&
But,一齊去既人唔洗怕,我一定比妳地樣衰,唉~~~~
以前都已經督過一次魚蛋,未好返,又再督魚蛋,我手指就斷la,救命啊>3<T^T@#$%&∼∼
但我堅持打ball喔,手指惡化,好痛痛啊>v<
Sunday要去聽concert啊,有d緊張,女仔多過男仔喔,究竟去到座位點坐呢,hehe◎∼﹒°.﹒•° ﹒•° •° ☆∴°﹒°.﹒•° "