因爲某人既小姐脾氣搞到我好憤怒,比條茂利話我搞到某人唔開心+喊,就叫我去死q左區,我一世都記住!!!!
今日放學系學校觀賽,我地呂中V.S堅樂中學,雖然前段落後,但絕對唔會气屢,一直打出氣勢!!!
當藍社社長出場,形勢就代表會轉換,系藍社社長帶領下比分反超前,真令我興高采烈,保持住攻勢,最後以高出11分win左,Yeah!!!加油
(唔系毆打對像啊-_-)偶像:藍社社長!!