講返未升F.1之前la
升中d野,我都完全矛去緊張
12月27日曾經係我同前女友既戀愛紀念日
亦都係我表白既日子
黎到07年,呢個年份永遠都會記住
07年係段初戀告別既日子
漫長既兩年初戀經歷,
令我嘗盡甜酸苦辣
好多好多回憶都無法去忘記...
直到e家la,我已經係一個f.1仔
成個人有無改變,我唔清楚
可能朋友先最清楚la
經歷左好多好多野
最經典既係,我第二次為女仔留眼淚,竟然發生左...
我萬萬估5到架,第一次梗係獻左比前女友la
聽歌令我回憶好多往事,包括開心la,唔開心la,失敗la,成功就無架喔hehe
我會藉著回憶令自己長大,更成熟!!加油>v<
|