我今日做咩事呢??
唔開心喔。。。。歷史以黎第一次係blog度分享唔開心啊!!
不過---唔緊要呢度永遠只係屬於我自己既世界!!哈哈
爽死哦!!>v<
點解今日會唔開心,睇到某d野,聽到某d對話,聯想d壞野!!
哈,唔開心喔,自己唔開心,我永遠都會獨自一個!!!
因為以前的你已經不在圍繞我身旁,
我唔開心既時候,無你,我會感到好無助,
不過以前d回憶唔會返黎架lu..
自己未必唔好,咩都獨自解決,可能會令我變得更堅強,或者更脆弱,
只想有更多人明白我,但........我心變幻莫測,世上暫時無人能突破到呢個
界限!!
算la,自己自己自己自己自己自己~only for me,want somebody to understand me,it is impossible-3-∼∼∼……T^T
|