一個人開心與唔開心,感覺到嗎?睇到嗎?
我既唔開心同開心又有幾多人感受到或者
睇到呢?以前有一個既~~~~*-*
但e家呢@!?????
係無架。。。遲d呢@@!???唔清楚喔!!!
我唔開心果陣有無人tum呢?~?-?-?係無架!!!-3-知唔知點解呢??
因為我唔會同人講我既開心與唔開心-___-
點解我唔講呢???我自己知就好了...秘密嘛^&^
開心呢,有無人可以比我同區分享呢??無啊,點解?一樣理由lo
無悔在我還是我
任你多么差錯
無謂去追問為何
深知告別損失非我
讓情人離別
似水清洗我
心中有漣漪吹過
又回到最初
平靜做自己
The End
|