∮㊣深諳裂縫㊣∮♂★OnLy fOr mE◆♀
◆誰說我不會哭.▼我也只不過是個男生★
∮*:天也不可憐我,,,看著我墮落*}∮
◆°[●`隨淚腺崩潰>v<再沒法說話''|●[◆
'|'◤溫馨一刻只是欺騙的壓軸戲[◆
lovenotagain
暱稱: ★●7.7●★
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我的心真的受傷了..
不懂
要來的始終來了!!
岳陽樓記
!重創!
文章分類
全部 (204)
∮生活趣事∮ (123)
∮情感篇∮ (66)
個人星座分析 (1)
未分類 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 204
留言總數: 266
今日人氣: 1
累積人氣: 8880
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


又失敗了!! 分類: ∮生活趣事∮

今日統測啊~∼∼~∼∼考左Eng 同 普通話

又考得唔好了!!唉***-*-*-*

自己搞咩架究竟.....點解自己成日好似古巨基首歌

"重復犯錯"甘不斷犯錯呢??

唔太甘樣啊...

巧矛聊既一天....下午又參觀...不過今日

巧似有朋友生日...又矛禮物。。又矛講生日快樂!!
orz曬耶-_-對生日既人講對唔住!!

在下是窮人,矛錢買禮物*-*

矛野好講lu,即使今日矛生日,或者生日。。都生日快樂。。當今日生日la。。hehe

 閉閉lu!!!^3^



2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


開心與唔開心!! 分類: 未分類

一個人開心與唔開心,感覺到嗎?睇到嗎?

我既唔開心同開心又有幾多人感受到或者
睇到呢?以前有一個既~~~~*-*

但e家呢@!?????

係無架。。。遲d呢@@!???唔清楚喔!!!

我唔開心果陣有無人tum呢?~?-?-?係無架!!!-3-知唔知點解呢??

因為我唔會同人講我既開心與唔開心-___-

點解我唔講呢???我自己知就好了...秘密嘛^&^

開心呢,有無人可以比我同區分享呢??無啊,點解?一樣理由lo

 

 

無悔在我還是我

任你多么差錯

無謂去追問為何

深知告別損失非我

讓情人離別

似水清洗我

心中有漣漪吹過

又回到最初

平靜做自己

 

The End