繼續同病魔呢d甘既衰人打緊仗,
今日排左英文卷,之前已經夠差,估唔到今次仲,
聽listening果日,聽聽下呆左,miss左唔少...寫數字圖,係靠推理..不過全對..好轆
^^
繼續甘病落去,唔係辦法,病魔哥哥放過我la,我好辛苦啊!!!
我頂唔住架!!!
我病d野係話左比啊妹知,希望eat左啊妹d藥,會好返la,擊敗病魔
-v-
休息lu!!
T^T今日朝早發現自己喉嚨痛同埋感冒,
超辛苦啊!!!>v<係學校,
又不斷開風扇吹我,搞到我病上+病,
我無理由叫關風扇架,天氣甘熱,人地都要吹架,
唉,總之就慘la,病到死死下甘,勉強打到blogblog咋,
無野了,好痛苦!!