久違了,兩個月無打blog仔lu....終於重見光明!!
一天天一夜夜 走向流沙 好想她
好想她好想她 好想聽她說說話
吻吻她的頭髮 好想吻她 我的她
準備了好久啊 親口說這句話
好愛好愛她
好想她好想她 一起為精彩成長
這愛戀這情話
只想用心唱首情歌 告訴她
今日去完團契,淋住雨返屋k@!-!@
因為唔想件lang 衫 濕,所以除左先返屋k,好凍啊,變左落湯chicken**
係團契比ET 個FD"肥凌" 推我,差d p街,點解成日煩住我!!
每個人都有一個GPS(導航系統),靠著神去尋找方向*-*