今日早會ms cheng
講區d唔開心事
好感人,區都喊埋
好慘啊
祈禱:親愛既天父,願你保守每個人都快快樂樂
開開心心,健健康康!!
啊門!
比ms cheng甘講
我都好想大喊一場
我既遭遇何嘗唔係一樣
05年我堂細佬因車禍過左身,平時可愛聰明,蹦蹦跳跳既區
已經再唔係我身邊,每日我只係訓係床度哭泣,咩都做唔到
區7歲咋,點解要甘殘忍啊,如果可以我換區條命la,>3<
07年我grandma 過左身
我grandma係好錫我架
係區病既日子,我做到既只係做野,賺到錢考敬區
其他我咩都做唔到,我真係好無用!
傷心事唔好提了
我呢排好失常!
下次再見!>T< |