近況人就似死去活來
又生又死
呢排真係悶到抽筋
眼見時間一秒一秒過去
但自己都無做d咩野
唉........
人生真係苦悶
成日得我自己一個放學
so lonely 丫
有無人肯日日陪我放學啊?
好孤獨啊!!
-------郁悶
有人陪既我
同無人陪既我
同e家既我
真係兩個樣
算la,無人會陪我架la
眼見行人係街上
有講有笑
眼見同學們在課室
嘻嘻哈哈
眼見自己
係孤泣的世界入面
只有我自己
我內心深處
很難比揭開嗎?
長廊并唔係好遠
只要行多一步
就可以溫到光明出口
但.........
我尋覓左好耐
溫唔到!!!
點解成日都要換另一個台呢?依家果個台咪幾好, 唔好成日同人比較啦,成日話人地果個台好好多, 唔該你諗清楚啦,總有收得好同埋收得唔好嫁啦, 唔通個個地方都一樣收得咁完美嫁咩?
點解成日都諗住換另一個電話型號?依家果個 都陪伴左你咁耐啦,咪幾好用,習慣左啦,你估下 一個型號你就一定可以咁適合自己嫁咩?人地 果d手機類型根本就唔o岩你.你究竟知唔知嫁?
(朋友.請略去紅色字再讀一次吧)
舊了的手機,永遠總是換了新的就不會珍惜, 不見了...才會可惜.