| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
| 遠了!!!更遙遠了!!! |
分類: ∮生活趣事∮ |
遠了,好多野好似離我越來越遠
我又一次甘迷失左自己既方向
迷失左自己既本質?我既目標明確左未
一切一切我都覺得好陌生好陌生
令我根本無辦法去接近
其實我只係一個
低能
白癡
傻kai
同搭錯線
既人
甘都未入青山,天下奇聞
佩服呢!!a_a
平時新聞甘多人跳樓自殺
點解硬係輪唔到我
死係人都驚
包括我在內,搭上天臺頂層
行上去,望落地下,30幾層樓
會好驚,但跳落去,果種速度
果種感覺應該超正
真係好想試下
與其生活係現實中
比人鬧無用
衰仔,倒不如一死解脫所有野
死左有人傷心?哪里有啊?
屋企人?朋友?同學?知己?
4種人物,無種係可以深入了解到我
比屋企人鬧無鬼用,曬米飯-唔生性
比朋友鄙視
比同學責怪
比知己捨棄
有人明白嗎?
我內心世界真係甘復雜?
無人明白咩?
係,係我自己收收埋埋d野
但可以講既話,我會唔講咩
千千萬萬那既唔開心係我心入面
不斷圍繞,不斷蠶食我個心
雖然我堅強,忍受力強
但我總有一日係撐唔住架
我可以點做啊??
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
| 2008-04-26 |
分類: ∮生活趣事∮ |
連續幾日都無打blog
點解?無心機-無心情嘛
中史考得甘差..唉
我覺得自己好無用,對唔住自己
更對唔住自己爸爸媽媽
我想好成績,自己必須努力
仲有放棄自己e家所有既一切.
唯有係甘la!!!>3<
誰人都可以孤立我,但我不能孤立自己**誰人都可以對不起我,但我絕對不可能對不起自己!!
講到感情問題我就會勁煩
算,唔好講--
自己一個好好,矛人理
甘咪唔會有人為我而唔開心
我都唔洗理甘多野
再甘落去,我會D D地-3-
悶悶悶,悶到爆&T& a_a
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 102 | »
|