今日打排球,我唔想推卸任何責任,當我打爆架la
唔想呢樣果樣,買左個排球返黎,為人好咩?無形中害左我,
令我好似不負責任
我并唔想做個不負責任既人
好努力去做一個負責任既人
但害我要做一個不負責任既人!!