琴日好眼訓..我已經9:00訓咖LA..>W<.........
今日好肚痛..乜事丫..琴日D[面]囉..我罧係LA..
今日去左M記..又訓..番到去搵小平,,一齊去還BAG!!
吾..要WAIT到小息丫..頭個兩堂..勁眼訓丫..衰鬼..
好UNHAPPY丫今日..都唔知乜事..玩自閉丫..我..>W<
有冇人同我傾下牙..好煩呀..唉..SOR丫..群..今日同你傾左
咁小計..你唔I丫麻..??放學牙珊本黎話同我同群去行街街..
但係牙群個班要留堂..冇去到..SOR丫..[珊].."番到屋企....
比人罵..因為琴日太累喇..講野[ON]左D...唉..今日好冰丫..
天日著多件3先....今日冇功課做..正丫...>3<"今日都打左好多野.. |