今日姐姐走lu...__點都有dd唔捨得既..
冇計啦..吾..佢比左d$我就走左lu...@@
吾...今日miss冇番牙..^^"唔洗上中文同班主任..
不過重死呢...><"吾..今日放左學..我唔記得拎鞋天..
算啦..咁未唔打囉....' ]咁同牙芬同man去行一陣..
岩岩測完數學..我地係咁做係咁做..哈哈..吾....
咁行左一陣..去夾糖食..攪錯丫..哈哈..佢地兩個
去搭nin..門山左我冇得上..嗚嗚..
咁我地夾完糖就一齊番家lu..吾..我等bus舍陣時..
見到牙琪..同我個名一樣..卡..嘉琪b..
佢叫我同佢去買野..話請我搭車..
咁是但啦..吾..同佢又幾好傾波..
哈哈...咁今日番到家..姐姐走左..
我要做lu....係喇................. |