今日開始出發去大澳喇..
朝早9:00番到去執埋牙公d野..
吾...我地括巴士去牙..係嫁巴士到講鬼故
我地傻的...哈..咁我地個個都好重啦d野..
冇計....吾..跟住我地上山u...哇...
要行到今晚先到牙..想我地死咩..
我地都行得幾怏..到左喇..我地整好哂d野..
話咁怏就要整晚飯喇..d水唔夠牙..又要去拎過,,
>3<"有d事發生..唔講..]]''晚喇..明sir整左d野比
我地玩..超..我都唔識既...=3="咁小平同我去左唔知
邊個男仔到一齊玩啦..玩牙玩...吹丫吹..好冰牙..
我地係到觀星牙..見到一兩粒咋...好過冇啦..
我同小陣好冰就去左唔知邊個男仔到訓..
一到訓一到觀.....好u..係時候牙sir叫我地訓喇..
咁我地訓唔著..去左男仔個邊玩..玩丫玩..愈黎愈多人..
哇..仲有[魚]天..死啦..我地[失]哂牙..我地係咁
搵[姐]搵[姐]...姐仔都吹走埋..死火啦''吾..我地訓都訓唔到..
咁比丫小琪訓陣先...佢訓左...我地d大姐姐係到僚心事..
哇..我地談談下..談左d戀愛既事天..死火..我真係要講真話嗎..
講左啦..哇..我地傾傾下..無啦啦..個死人頭[單]鬼左出黎..
大眼妹囉..佢走埋過黎訓..一齊傾丫..我同大眼妹傾到唔行訓..
傾左好多野///..吾..天日喇......訓喇..
|