he∼今日去左廣州到過中秋節∼∼
朝頭早8:00幾起左身∼跟住冇幾耐!個個都起哂物luz
跟住我地去左家樂福買野..不過我冇買到野..哈哈!
跟住去左上下9到行街街..哇∼好令呀d33..我買左幾件新33仔∼
好鐘意牙,,我著比你地睇拉∼哈哈!!!有機會ge話!
跟住又行lu..哇..好多野食牙..我地又食又飲..
好味道’’好lu..行到咁上下,,都係時候番屋企lu..
吾吾..我地搵唔番佢地呀..點知,,媽咪同baba
去搵佢地..我地係到等..好喇..搵番喇..
一齊坐車番去食飯仔∼!食完..姑媽佢地黎左玩..
佢地食完..我地就去買野玩..我地緊係
煲”立”拉..哈哈!點鬼舍..d牙sir黎踏識
我地d火,,仆佢個街..唉∼係咁望住哂我佢走左
我地會唔會再玩..係人都知會拉..佢都傻ge..
唉∼冇計拉∼未上番去吹波波囉∼好玩呀∼!
唉∼玩左一陣咋,,佢地要番屋企喇..
>3<”咁睇電視拉就!!
@.@跟住表哥都走埋..品好玩ge都>3<”
唉∼咁成12:00幾喇..
訓下覺先..訓左一陣去沖涼,,
>3<”好眼訓=呀..又唔係..
咁食月餅囉!食左喇..唔夠tim..
再食多個面..好味..^^”
番香港lu..>3<”都成4.5點喇,,
訓喇..唔埋..>3<” |