今日出門口..哇..已然下大雨喇..*
SO*拎[姐仔]番學!嗯..番到學校..今
日好早牙..番到去..見到隻小DOG DOG!
唉!佢咁可憐..都唔比人地黎[比]雨波..
如果我係個校工..都比佢啦..佢幾衰丫..
拎住人地隻手喎!DOG唔係咁拎咖..出左去
又番番黎..>W<"唉'`'..吾..小息見到牙群..
又閃左波...=3="玩野咩!!!!今日我不能放棄你
..我做不到了*..我好想比你知..我是否沒有
這種勇氣..?!*我恨我!!!放左學..行左一陣..走LU!
我對仔是認真..=不要這樣對待我吧..
請相信我不是兒戲!X]"XDD">3<" |