哈哈..*上第1堂喇..係電腦波..]]
我同嘉敏一齊行啦,,佢話[不如唱歌
牙]咁我未唱囉..123哈哈~唱隻歌仔
係一樣咖波..*=3=係未好白痴呢!!
吾..跟住數學堂..本黎上去既..我洛左去
敏又唔叫我..攪到我好魚丫..]]_____""
吾..放左學去睇33..哇..仲便過千色>v<"
千色(100)喜[麗](60)咋..-vvvv-"下次去
你地識去啦,....兩條[付]一樣咖...@@*...
天日有得去[觀星]牙..hehe****-33333-"
今日上d堂..堂堂都好眼訓..*
個個白痴佬..哇..佢幾變態牙..
放學留我地堂..佢足左個人黎我
地到.."佢好似想同人打交咁,,超
大力[整]佢..哇..如果比著我....
你等收律師信啦..pk!!!我告到你
[粒][付]"""佢老媽子丫>3<""""""
放左學喇..*群等左好耐喔..佢囉~
sor牙..你唔好怪我..怪個白痴佬啦!
sor牙..唉..~我都唔知件3仔會咁
貴嫁..~仲便過條[付]波...>3<!*
吾...下次都係睇多幾間喇!!!>w<"
好sorry牙...!*=)
今日得一個字..(忘)>3<"
今日9:30比牙婷個電話嘈[死]左..*
吾,,下[週]同群x2煲電話XDD"-3-"
4:5:00出左去..同姑媽行街街,,買左
好多3牙又買左好多[豬古力]]__仔*..
跟住上左佢地屋企..一到睇台慶"一到
食M記又食[日本料理]"哈哈!差唔多姐"
又食又拎..真係有D唔好意思牙..>V="
我最鐘意就係買左件公仔3..好似LOLITA
咖..得一到似"..*吾..12:00先打日記!!!!
有D累喇..~早頭喇..天日好多野執LU*=)
吾...今日好早起左身波..
又好早番學校波..又勁早上
完堂波..*喂..*今日做乜都咁
怏怏既=3="放學都早左波....
玩野咩,,打左好小野咋=2="