喔!']在家自己一個巧悶唷!#今日8:00am.
起左身!番左學校..今日要唱歌呀..!唱得超難
聽牙(我=姐)"邊個唱我 最好聽丫..個個最串個個
咩叉小玉囉!正11牙叉來的],,FUCK!''仲有牙...
吾知喇*=差吾多@@*12:00番到屋企...得我自己
一個!食左D野..就玩...玩玩玩..7:00幾..表姐佢地又黎玩
喇!!!佢地出哂街..唔制唷!><
!!!不見不見不見!!!
今日上通識..訓著左]`!好眼訓牙麻-3-"
吾']冇喇~!好悶..番學就係咁咖喇!*唉~
下個星期一開始..會好高牙!=要著多D3!
你地都係丫~吾-2-"放左學!去左[保]"
數學*都幾怏[翠]"等埋牙群佢打排球!!
5點鐘..行左陣仔街B!@@*番HOME LU~
喔!*終於上到PE堂喇!佢吾喊喇~*
今日玩左[麻英捉雞仔]又玩左[1,2,3
紅綠燈]@@*超低B*不過好好玩!妖..
豆豆又吾行玩...成班女仔圍佢呵!*超~
放左學!*去唱K"我地都冇唱到..=3=""
嗨嗨*唉∼今日設[雞]堂好玩呀..
我同琪走左先..個[胡so婆]叫我地番番去!
..哈..聽佢話個d白痴的~跟住我地冇番到去"
佢黎左我地班罵我同牙琪波...鬼唔望佢生多d[胡
so咩]哈哈!!今日小息之後勁眼訓喎~!吾.."訓左兩
堂..週會!*好悶呀!!!!!!>v<"放左學...食左dd野..
好便咋..$5..好味道丫,,,*XDDDDDDD"番家了!!"
哈*今次等人多左個人丫..吾..
日日係咁等!*he*吾..我地去左
公園同bb*影相呀..bb*好得意*
吾..OR都過得好悶牙!可?*放學去左影
貼紙相...=3=""""BB*