今日番學..哇..乜事丫*
今日校長講野咁[x]耐既..
好悶牙XDD">3<"今日
同敏..琪琪係咁狂影相""
=3="""""
吾..今日成日都係屋企.."
@@*今日係我E生一過都最[悶]既一日..
我話比你知喇..~今日用左成日電腦..冇人得
閒同我玩MSN..咁未搵人傾電話囉!!!=3="
一個就番左大6..(係未做雞就唔知喇0")....
一個傾傾下...收左線..XDD"冇啦..廢事搵...
驚煩住人..吾..4:5:00表姐黎左,,未食野囉!好飽
LU..>3<"[咁]日真係巧悶的一天,,=3="唔知係未
去完旅行..有D心[痴痴]"仲想去多次呢..!?
其實..我要[真]取還是放棄好呢!?]]]""
哦..琴日訓得都唔錯,,,今日6:00都
起到身..吾..洗完頭就出左門口..!*
哈哈*今日個個都著左便服..我同嘉敏
d33一樣既..so*哈哈~當然不是全場
注目啦~吾..講到邊個最令..真係好難話!
個個都差吾多..,,]]好喇..出發U...上車..
去到個到呀..牙婷佢地搵左個爐喇~D豬系
同我地嘈喎~)你個到咁系小人..唔講佢地喇
整衰哂我個日記板*XDD"今日影左好多相呀..
好多好多,,不過最樣衰..都係唔好講喇.......
最令緊係佢地啦..唔輪到我丫>V="哈哈~~~
比你地睇幾張啦..^^"放左之後..同敏去影貼紙
相..比你地睇下牙...>3<"唔係好令...............
HEHE*今日放左學好似好[忘]咁,,
其實係我自己想怏D姐..吾..4:00
食野..(晚餐)5:00去買[付]"...
天日著咖,,仲有7個鐘頭出門口喇,,,>W<"
咁你地都知而家幾點啦,,我岩岩先番,,
好怏咁沖左個涼..跟住一到執野一到打日記*
吾..天 日見啦,,BYE=*