今日放學留堂bor...個死人牙sir同miss都留我地...
憎死佢地哇!!!今日同群都見唔到個個人既...>3<"
昆我地丫,,,唉...*跟住放學就同琳琳..carman..群仲有恩恩
去買野..*唉!sor丫琳琳..我唔埋你地,,,唔好嬲啦!下!!
>3<"都唔知想點牙禾,,,好煩!!!
=v="豆豆今日唔知做乜係咁成日望住禾喎!!
死啦去...=m="今日好多人都冇番咁哇!!
有d就早退...=v="卡卡!!!
唉!~今日好嬲,,,都唔知幾"雞''系丫,,,
>3<"
今日成日都留係屋企個到..唔知有乜好做!!!
今日一定要做哂d功課佢丫..唔麻天日比麻sir罵喇...
佢地都麻G既!!!>3<"今日同形群佢係MSN同傾計仔啦!!!
用咪咪SD左好多廢話天,,..
唉!!!唔想番學丫......又要睇人面色...
好唔開心呀=___="天日放左學要同形群去千色等個人..
哈哈!佢地係ICQ識咖喎!!
唔知乜樣既呢....>3<"而家乜都唔想埋喇,,,
好吾開心牙``..*誰直得你愛我,,我有什麼好!!!
今朝唔係咁想番學,,冇番到!!
吾吾...冇野做tim...*
好 哇~*
今日做完homework
就用電腦!玩左幾個鐘!
跟住傾 喇..冇野做牙麻!!!
咁食野啦!!!跟住同好多人icq..
傾左好多野..吾吾*今晚睇英皇個個先!!
好睇呀!!!
今日放左學同牙群留係學校bbq呀..
好玩呀..^^今日我同牙群好開心..乜野唔開心既野都唔
記得哂喇,,..___*我同佢傾左好撚多心事呀,,
牙群..放心啦..我唔會爆咖..^^"
今日我細佬係學校打藍球..^^
幾好唔錯..吾吾..跟住又傾計啦..
今日我係笑得最多既|日呀!呀群佢整我個口..
好多野好笑啦..總之..^^哈哈!
真係好想大叫呀..唉..我同群出去淋雨..
跟住比大口鄺叫我地去去..車..
又話我條群好短..你呢..
佢而家又唔係訓導..鬼埋你咩..
去死啦!!!又話我地做乜係到淋雨..
哈哈!!!做有呀..放左喇..我同群番屋企..
咁我就去朗屏啦..吾吾...
我都唔覺咁耐既..番到屋企都9:00幾喇..
跟仕唔講得..唔開心既野唔撚講啦..
跟住我同群等車個時傾左好多野..
又講鬼個d野..哈哈∼
最衰琳琳佢唔黎啦,,,唔係仲好玩呀...
sor...琳琳...^^”
今晚傾唔到 lu...>3<”
今日都係咁過啦..幾好..唔錯...
今日放左學同群去影相呀....最衰冇錢啦....
20$個d都好過冇...哈哈..今日唔知做乜好多人都識我咁bor..
^^"冇喇..今日係咁過啦...仲有牙,,sor..carman...打到你隻眼..
冇心的...><"天日but錢袋唷...^^""屎屎鬼....
我就是喜歡你這個白痴...