`-臭shan qooza*v*

 

♪-!` 每句歌詞也包括對您的愛意ii|`;*)



我 一 直 都 在身 邊 ; D 守 護 您*

;即使你是最佳損友`我亦會當你是我的摯友`;]

-
運動型的男仔極帥<3.
supp0rt`;>

*v*`*v*`*v*`*v*`*v*`

lubshan
暱稱: ♣ 臭shan`:]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人人 勸諭 我, 但 無 ...
無奈的1天-v-
學界羸左啦>3<
sai-sai* take care'...
變了馬小姐xd
文章分類
全部 (61)
D!ary;') (24)
___________ 問問問xD (2)
`:] ♥底話`!- (2)
 -  *  歌語;, , : ] (3)
未分類 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


玩到6點<333. 感動

二零零七年九月二十六日.

 

 魚旦,生日快樂丫=).
-
哭了/__\'

:: 多謝您aiii` 小明,臭be,穎穎,敏敏/_\'
保密plz!: )
-

昨夜出荃灣同親戚食飯.
今次我冇咩點講野-_-'
好凍 /__\'
12點過左. 我先去搵佢地-v-.
全程係到諗會吾會見到.. .
1落樓下見到細細 哈>V<'
打比小明: ). 冇車搭-_-'
跟住搭的士去!.
嘟-v-. 點解冇人話我知要成50幾蚊架!.
唉-_____-' 冇錢比. 中途落車*
1個仙都冇aiiii -v-. 注意:: : 係1個仙! .v.
草番黎d錢,點還比人aiii ?!/_\
落車先知-_-' 條路勁勁勁勁黑
我係咁震.. . 好驚. 好驚'
冇人陪我' 又吾識路. 自己1個.
勁孤獨!. 有衝動想喊-v-'
以後搭的士前問清楚先得-_-'
行行下仲差d踩到臭臭!  !
真系好黑-_-' 乜都睇吾到-v-.
多謝您陪我sd sms
點都是值得的:>  我吾話比您知xp.
行左好耐. 打比小明:].
我比d車圍住左;xdxd
要麻煩4位壯男接我/__\;x).
多謝您地呢. .. .
點解可以周圍咁黑架-_-' 我要光=v=.
見到楷楷佢地嚕:D
牙其,吾好咁啦..
係到同小fa,小明,譚生傾計
勁大風-_-'  多謝您個膊頭'..
小fa. 好凍xd 小心凍親=]
我幫您擋風XD!
fion,car都系到 @v@. 吾系得我1個女仔嚕x].
car個樣好似比人姦完黎-_-v;xd
我地玩非洲話事啤-x-' 我個初吻aiii`!! 爸/_\
唉-v-. panda同我求婚xp' 好誠心. 交晒戲
小fa真系好怕凍@v@. 不過又真系好凍既xp.
3點落番去. 細細同我講佢係大元=v=!
點知.. . 行行下見到佢-_____-v.
唉* 比人暗串
大元當到大尾-__-xd
之後就好快咁搭小巴番去.. .
番到昌運.  散左=v=.
佢地打機. 我地食糖水'.. .
諗住食糖水.. . 點知冇開-___-v.
送fion番屋企之後.
就同楷楷.牙car佢地諗住行海濱.
但我怕累-vvv-. 同埋好想食野xp.
所以就去左m記+v+.
見到k仔啵;xd
5點啦-,-. 專登過黎食早餐-_-'
真系1個gag-v-. 點解喧多人都知架-_-v.
k仔又知-0-.  無奈-_____-'
訓左陣走人=v=.   送佢地2個走:].
再番屋企*v*  冇門口入-_-'
sd sms比daddy開門-_-v.
多謝牙其,牙car,楷楷=]
睇到個太陽出左黎. 我就訓=v=.



:: 病了/_\' 

:: be,cat,牙康: take care=).

::今日好開心 *v*"
好特別的中秋節. 但好累-3-.

:: 見到您好多好多次>V<

::遲d P0St 相xd

刊登時間:2007-09-27 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 25 日  星期二   晴天


2007-09-25 驚訝
二零零七年九月二十五日.


中秋節快樂:>

今日班主任課.揀課外活動':)
join左攝影同園藝=].
不過我諗我地玩吾到嚕-v-.
maths; 4個人系到玩;xd
小明系甘改我地d野-____-v
開心的1堂xd  系甘笑=]
recess1: 落左去:]'
中史; 派notes. 好快落堂@v@.
英文; 聽人講野xp' 好快過左=].
mr.bowtell係1位好盡責既老師=)'
recess2: 落去放p.E.衫<333
買紅腸.. . 死人嬌嬌-0- !! .. .
p.E; 報左名嚕*v*' 
1500m. 100m. 推推推:D'
整完得我同念恩換衫.
係到打籃球xddddd'
學人插花-_-v 真的很帥/0\
比牙軍話我地-3-'
lunch; 係學校食. 見到佢<3.
打左陣排球上班房=].
又見到佢XD! 哈. 個月餅..
得芒果好味-v-...
so菲同念恩仲要-_______-'
pky哥哥拎左我副眼鏡-00-'
毛毛終於比我試佢件紳士褸<333.
跟住入hall睇戲:)).
幾好睇XD'   係到影相>v<'
哈=] 正點!=D.
鐘意聽佢地唱歌多d *v*
物理; 黃sir既英文口音真系勁到-_-v.
唉-3-. 靠佢吾掂.  要靠自己xp.
放學; 打左陣排球. 就走=]

 

刊登時間:2007-09-27 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]