`-臭shan qooza*v*
♪-!` 每句歌詞也包括對您的愛意ii|`;*)
我 一 直 都 在 您 身 邊 ; D 守 護 您*
;即使你是最佳損友`我亦會當你是我的摯友`;] - 運動型的男仔極帥<3. supp0rt`;> *v*`*v*`*v*`*v*`*v*`
熊貓晶*v* `生日大快樂>3<' 我愛你哇.' 希望你都1樣 ;}' - 今日大半日都系屋企渡過`.. 1出門口搭lip就見到樂樂 ' 佢今日最後1日啦/_\' 總知我就早d問你啦.. . 買完番屋企<3. 同樂樂chat:] 唉,,佢地真系好慘 點解要佢教我maths.v.'?! 我上堂真系吾明佢講咩?!. 吾通好似牙joy甘講.. . 系佢既表達能力有問題?! 定系我既理解能力太低? 點算好?!. -333-' - 馬bebe,joy,yo,fung' take care'x] - 倒數10天' 期待<3. -kay:) 應承你. 不過要遲幾日先得=] -聽日上地理 >3< -傻chi. 你應承左我架:D'
二零零七年九月八日.
小明.小明.小明.小明.小明. *v* happy b!rthday tO So Siu MinGG` <3. 生日大快樂:D' xdd.我記得架-_-. 1個月. 1* ;> 快d答我問題-v-
玩得開心d啦=) 夠色彩嘛?!.xD'
你要日日都開開心心:) 吾好咁膚淺啦=] 謝謝您呢 >3< 秘密:D. ----- 今日同1家人衝左出去元朗 為左乜?!. 主要原因就系買我最愛既芒果x]' 我鐘意食,好多人都知xp' 進化到3b'x] 幾令=] - 我地要為中三而... xD:] l0vE' x] - 第2次搭輕鐵.-v- 夜晚去食日本料理=] 食到我勁飽-0-. 唉=v=' 又肥左. 食完之後.搭車番屋企:D. 見到有芒果 *v* 正點! xDDDDD' 巴基斯坦芒果 60蚊.有5個` 好貴-_-v' 媽媽說:這些是全世界最貴的芒果! 佢好吸引我.. 但好貴/_\' 最後都系買左xDDD' 勁多芒果*v*;;; 買左番屋企嚕 <3. 番到屋企睇電視*\/*; 好好笑xDDD' i love you boy'z <3. 睇完就好眼訓; 上床訓覺嚕-_+'' - 依排都好累.點算好?!. /_\'