| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 超你媽媽個杏仁BB橙 \ __ / " 先{火}後甜 |
1星期介口;
只可飲水!!!*
我得架;;;
你睇住黎啦; xdd' 呵x2'
今日1番到黎;
即刻問s0樊叻番張野;;
謝謝你呢 `=)
我再睇番篇野`
超慶lor' -/\-`
係甘係到發癲 -333-'
發到上2a班房 \ ___ / "
謝謝ah軍今日比你做我ge出氣袋 =)
火到我好想喊!!! 眼濕濕甘 /.\
去2C班散熱;;;
我見到個排球 -0-'
10分O咀;;; 
跟住睇下寫左d咩'
頂!*` 果陣火上加火 -3-'
同囡囡係甘係廁所到擦番d野 '
擦吾到呀, 媽咪!* hELP 
{嘉賢,, 以後吾好係我個排球到亂寫野呀,知嗎'? }
晨讀-
都吾係睇書; 係到做功課的 xp' thans 囡囡 *v*''
chinese-
係到做tsa本野;;
1D都吾識lor係' - 00 - ''
問家姐點樣做'
又吾答我 -33333-'
超!* 自己ge事自己做 \ __ / "
跟住D人要出去口試`
miss wong吾係順學號 /.\
搞到我好驚;
吾知我幾時出去```
差吾到打鐘果陣''
miss wong 竟然叫我出去 *0*'
吾知自己係到講咩呀 /.\"
失敗` 我敗家啦囡囡 `x))
我岩岩讀完;
就岩岩打鐘 -3-''
recess 1 -
係到講番果條友;
好想打佢lor \ __ / " 咩事!*
ah其,, 原來你都係甘樣ge' xdd'
欠你ge野;; 遲D先還 xpp'
I.S - 係甘係到傾計;
除左副眼鏡係到比人玩; x)'
我散光都ok勁下呢 -V-''
但都睇到呀 ~)
囡囡吾舒服, 諗住早退 ;]
但有班際wo :(
recess 2 -
又係到講佢 -,-'
o都佢也!```` \ __ / "
maths -
thank you ah lok;
借maths功課比我 `xd'
係甘係到玩;;;
嚴太,,我好鐘意上你GE堂; *V*'
呵!* 係甘係到同人傾計 'xD`
lunch - 係學校食 *v*'
我又食米粉 ;) 加2隻雞翼 `x]
h0h0味; so菲 嘉賢 想引誘我飲野 -V-''
食完,, 等埋蚊蚊依野` 係到傾計' XD'
蚊蚊同小明比我玩 xDDD'
{{ 想摸佢個頭咪摸lor'
又吾係未摸過; xdd' }}
出去打左陣排球就番上班房 X)
english -
成16個人企左出去;
超好笑 xdd'
家姐,,你lor左啦; x))
係到做test; 後面果條友吾識做'
借左比佢抄' 差D比鬼佬見到' /.\
最後2個字係到播碟;
冇mood睇呢 - ___ +'
after school-
同囡囡係到搶排球...
玩{ 馬嬲搶球 }'
仲好玩過打籃球 xd'
小明,, 你吾比我` 以後吾駛我請你食野呀 \ __ /"
囡囡吾小心;;
比個人成個排球打親;
冇事ma'?? / ___ \ "
我比栢倫係甘係到笑我打排球 - [ ] - ''
打左陣;;; 就睇班際' 又見到令仔` *v*''
2A vs 1E;;
見到何春亮吾知點解覺得我地可能會輸;(
不過最後都係羸左' >v<"
ah軍好野; xddd'
杰哥好野; x)))'
趙仔好野; =))))
鄧家偉好野 ;}}}
ah楊好野 ; ]
謝謝你地呀;
為我們2A班爭光 *333*'
你做咩要甘樣呀;;;
咩事呀依家``
估吾到你會甘樣話我地lor \ ___ / "
你吾服的話可以同我地講'
你吾好屈得就屈啦' -\/-"
你甘樣寫即係話你有諗過去試!!!
過份;;; 我知你個心裡面諗咩ge';;
你做晒個樣出黎` 你都係想我地知啦`
係到話我地' 我依家話番你呀`
你改下啦!!!*
成日係到話我地 \ __ / "
我依家好憎你呀!* 你吾好同我講甘多野 
|
| 刊登時間:2006-12-12 08:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|