`-臭shan qooza*v*

 

♪-!` 每句歌詞也包括對您的愛意ii|`;*)



我 一 直 都 在身 邊 ; D 守 護 您*

;即使你是最佳損友`我亦會當你是我的摯友`;]

-
運動型的男仔極帥<3.
supp0rt`;>

*v*`*v*`*v*`*v*`*v*`

lubshan
暱稱: ♣ 臭shan`:]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人人 勸諭 我, 但 無 ...
無奈的1天-v-
學界羸左啦>3<
sai-sai* take care'...
變了馬小姐xd
文章分類
全部 (61)
D!ary;') (24)
___________ 問問問xD (2)
`:] ♥底話`!- (2)
 -  *  歌語;, , : ] (3)
未分類 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天


望每1天快樂, 就是那麼簡單 !` 驚訝

大日子;;
大埔官中畢業典禮 >\/<"

 


今日遲左少少番去;
{著軍服 *' }
番到去點知吾駛我入隊 - [ ] - "
唉!* 又要我換杉;;;  -,-'
真係麻煩 -\/-''
上去唱合唱團 ;)
唱都差吾多啞左 /.\"
AH BE 仲未番;
得我同FION 'X(
長平紅十字 ;;;
搵吾到mei mei同ah cat / ____ \ "
李sir比我地recess1陣'
左去買朱古力 x)
呵`*v*'
無啦啦gObO入左黎;
話我地係出面好嘈'
同埋叫佢地收晒D電話佢 - _____ +"
但因為gObO我地合唱團ge演出好好; >v<"
thanks ... "  
正式表演;;;
我無啦啦唱唱下出吾到聲 -V-''
搞乜; 唱歌先黎搞D甘ge野;;
唉 /.\  失敗 -,-'
唱完;; 李sir講左d野'
好感人, 我覺得佢好想喊'
不過吾喊je ; 佢搞到我好想喊' /___ \ "
唱完,上music room 係到hea'`
同老豆,ah joy 影相 >v<"
同ah joy影相都係第1次咋 x)
好Enjoy  *v*''    xd'
等ah昇過黎;;;)
佢黎到;係學校hea左陣就食野`
我地去kfc食野;
行下行下 ..... "
ah昇無啦啦話要走 - ____ +'
都吾知佢想點 / __ \ "
過左黎1陣,又閃番去屋企 -,-''
我,ah be, fion, 嘉賢 去食kfc *v*''
我係甘諗住淋花淋花 -00-''
HELP ME PLZ*'' -\/-''
跟住行左陣,
就無啦啦搭比ah be 呃左去搭73a* xp'
過左粉嶺; 打比ah昇'
佢話要過黎玩 `x)
我地係ok等佢;
我就係到食雪糕'
超凍 - ___ +'  xddddd'
ah be話我食到個咀晒 - [ ] - "  
{有冇甘誇呀'?} :}
真係好凍好凍 ... "  =v=
我係甘係到畫枱 -333-"
成個白痴妹甘,,
吾知我諗緊戈d野係吾係同佢地講ge1樣呢' x)
{我希望你吾會令我失望  /.\ }
點解我甘的!*
像個白痴1樣 /.\"
冇咩人明我諗咩;;; { 連同志也是 *' }
感到很冷清 !* -[

hea左陣,同fion搭73a走';)
番到去; 同fion chat msn'
傾傾下msn竟然係到; / _______ \ "
為何眼淺這個缺點還是不能脫身 /.\"

刊登時間:2006-12-15 10:41 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天


TIN日畢業典禮要加油呀 >V<" 開心
今天下雨天;;
又不用早會`
本來我沒有被那班{領袖生}捉的'']
但因為我成個人企左你到;;;
所以比佢地捉左 -,-''
捉我條 { , 冇帶校褸 ,
} \ ___ / "
邊忽有鬼裙短呀!?*`  唉 /.\
番上去團火仲未熄 \ __ / "
好吾甘心 -00-''
係甘係到發脾氣 -33333- `
第1,2堂吾駛上 *v*'
正!* 吾駛上miss wong堂 =)
係甘係1/F 行黎行去 xdd'
跟住,, 入hall * >v<"
係甘係到唱唱唱 / ___ \ "
10分 支力` -00-''
雖然好辛苦,,但我覺得羅sir好D;;
因為可以令到班f.1 靜晒 *333*''
隻耳都舒服晒 x))
10:00放人 - ____ +''
係到同so菲攬 >v<"
係甘係到食朱古力 *v*'
10分h0味呀 > __ <`
I like it  ;]
家政-'''''
去烹飪室上堂`
係到同囡囡係甘傾計 '
比miss chan話 xd'
recess 2 -
搵HEI* 搵吾到你呀 /.\"
唱歌比我聽 -VVVVV-"

I.H -
係到hea'
寫x'mas 卡 x))
謝謝囡囡 *v*
小明;家姐 `
你地幾時番呀' /.\"
我好悶' 好掛住你地呀!*` / __ \ "
LUNCH -
系學校食 xd'
食完買牛奶樂 x)
食到個咀留晒血 - ___ +'
好恐怖;;;
ENG-
鬼佬堂;; 因為我同ah蕉講野太大聲;;;
s0要抄罰抄 400次 之後改左做75次 *v*' 好野 xd'
after school-
係到食chocolate >v<"
比人搶晒 =V=''
ah昇佢仲叻黎吾係食,,係黎整我 -333-'
係學校打左陣排球,,
打左陣比miss蕭收左個排球' /.\ 梳ly!*`
搞到你地冇得打 / ___ \ "
走人,, 同panda,囡囡,小明係到hea - ___ +'
都吾知係到做咩; -,-'

 

刊登時間:2006-12-15 07:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]