| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 23 日 星期六  |
放假第3天 :::: *  |
放假第3天 :::: *
今日8點起左身,,
跟住郁下郁下又訓番 -[]-"
訓到10點半`
去酒樓飲茶`
D 人都吾人1咩野態度lor'
應都吾應下人 \ __ / "
食完,番家挽電腦 / __ \ "
chat msn ,
知道左D野`呵 *v*'
無無聊聊地過了1天 x)
p.s;; 對吾住呀 / _________ \ `
p.s2;; ah joy` ah cat*;;;] take care ah =)
|
| 刊登時間:2006-12-24 04:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
| haPPy BirTHdaY ahh` *v*" |
壕仔生日快樂 `=)
今天晏畫和媽媽行街 xd'
行行下見到 j0y + y0* =]
去M記hea,, 食完番家 `
Bath梳洗 - g0荃灣食飯 *v*'
系果到做mathS + chinese homework* / __ \ "
好怕自己中三就要出去工作,,
好大機會 - _____ +'
I.H 一定吾合格`
I.S 又吾好 -V- ''
ENG - 條友竟然高分過我 - [ ] - "
中文- 我諗得掛 -,-'
maths - 吾明范sir講咩, 可能會肥佬 :]
食完番去姑媽屋企 xdd'
PP佢好想咬我,係甘吠我`
搞到我好驚 - _____ - `
姑媽佢送左h0多野比我呀 *v*`
謝謝你 ;}
挽完番家 x)
p.s1;; thanks a lot *333*'
|
| 刊登時間:2006-12-24 04:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|