| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 13 日 星期一  |
miss y0i` s0 much;)  |
13-08-2007`
好掛住1大班小學同學/__\
你地幾時搵我出街?!'
依個暑假好快就完啦.
之前好期待快d完結;
依家. .. 唉 .,,-_-
好快就會見到大官d人;>
開心定吾開心呢-_-'
|
| 刊登時間:2007-08-13 07:37 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 12 日 星期日  |
| 2007-08-12 |
12-08-2007`
葉詠,子維:: 生日快樂*
雖然同你吾熟,不過都同你地講生日快樂';)
希望你愈大愈令xd
同你心愛既人幸福快樂x)
- 下雨天 
- 心情好的朋友, 不喜歡這些日子 ....
-好想快點天晴, 快點再次看見陽光的出現.
- 心情不好的朋友 . 卻漸漸喜歡這些日子....
- 總是希望天空黑黑灰灰的 , 下大點大點的雨水.
而我是.. 後者./__\
您是那位(?)
-------
謝謝牙cat :')
近掛有咩歌岩聽 ? <3'
第幾天沒有上線(?)
|
| 刊登時間:2007-08-12 04:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 31 | »
|