| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
luv school *v*'  |
今日番到學校;;;
係到hea >v<* 呵'
中文- 係到講假期功課;;;
份工作紙幾好玩; 吾悶吾悶 `=)
recess1- 派x'mas 卡 *v*'
I.H- 呂Sir係到講書,我係到做其他野''
成班2A都明佢講咩'
我係I.H依科特別冇癮 - __ +'
對吾住 !*'
自己係到整野; 坐埋角落1邊自閉 .3.'
係甘係到畫枱畫枱 >V<"
傻到 要住到你的新居附近 ;)
recess2- 又係到派聖誕卡 xd'
maths- 比范sir吹漲 -,-'
lunch- wif 蚊, 蕉'* 去m記 ;)
食完同囡囡去買紙盒 -]
好令呢 x))
我都係鐘意戈隻豬多D *333*`
番學校,,差吾多2點 -,+'
入hall-
講愛滋 - __ +'
o左咀 -OO='
吾知我會吾會有呢 / __ \ '
我吾想呀 -,-'
after school-
hea左陣;;; 番屋企''
我都是囍歡學校 *333*'
|
| 刊登時間:2006-12-20 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 17 日 星期日  |
嘻;  |
天氣開始好凍NAA``
各位babiii' ;
著多幾件衫啦 =)
吾系就好易冷親 ;]
小心身體 :}
shan* |
| 刊登時間:2006-12-17 11:37 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|