`-臭shan qooza*v*

 

♪-!` 每句歌詞也包括對您的愛意ii|`;*)



我 一 直 都 在身 邊 ; D 守 護 您*

;即使你是最佳損友`我亦會當你是我的摯友`;]

-
運動型的男仔極帥<3.
supp0rt`;>

*v*`*v*`*v*`*v*`*v*`

lubshan
暱稱: ♣ 臭shan`:]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
人人 勸諭 我, 但 無 ...
無奈的1天-v-
學界羸左啦>3<
sai-sai* take care'...
變了馬小姐xd
文章分類
全部 (61)
D!ary;') (24)
___________ 問問問xD (2)
`:] ♥底話`!- (2)
 -  *  歌語;, , : ] (3)
未分類 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


二零零七年九月七日. 第1次*v* 驚訝

二零零七年九月七日.

 

第1次
哈 :]

傻仔` 聽日生日啦.
很多回憶.仲未答我問題/_\

-
今日吾想起身. 周身痛/_\
7點8同念恩去g06補課-v-
好地地補咩課-3-'
算! 當進修英文
表現不錯<3.
早會; 好熱.  好煩.
無啦啦又比miz 余叫名-00-!
出左去中閘;') 無啦啦同我講要作文
真玩野-_-v' 依排已經壓力大.
仲要我諗野 -/\- 
art; 唉/_\. 勁少人囉-_-
好冇mood!  miss chanchan比d games我地玩;>
胡先生搞到我o晒咀xDD
牙其又系:p'
佢搞到我地冇得玩=v='
未戀過點失戀 xpp.
recess1; 見到佢*0*
英文 ;  mr.Zak*3*
影左佢d相xp.
IMGP2377  IMGP2378
不過好失敗.-00-!
-
有心機上堂:p
佢講d廣東話好好笑x)'
跟住拎個排球出黎 *v*
佢打到個風{線}-0-
整親人; 嚇死我-__+;
佢上堂真系好好挽;)'
好期待下1次 <33.
聽到牙fung`講左句;
佢應該系我留低系官中既原因xd
recess 2; 系到發呆. 見吾到/_\'
中文; 又有工作紙-333-'
開學頭幾日都有功課;
-_+ 壓力增大了.. .
lunch ; 去左m記:)
見到siu fa <333.
食完衝出夢想xd.
棉花糖.. 幾好味=)
1點半番學校!:)
上3樓 *3*` 做作文-33-!
好快地作完xp'
打鐘.. . 落去 *v*
.. ....
突然有人叫我全名*0*;
原來系牙 <333.
佢同我say hi *v*

興奮 >3<'
我系甘系到發癲xDD'
系甘系到
*0*笑到喊x]' 開心的笑=)
這些是真實的快樂 >v<"
您系令我留系官中既唯1原因!*v*
中史:: 好悶T^T; 但系我好開心x).
我覺得我考試會吾合格-_-v.
我記吾到甘多野入腦.
上年都吾知要呂sir幫我補幾多次.
我先明白識番少少-33-.
唉; 好想自己可以記多d野入腦T^T
maths; 又要對住個班主任.
因式分解.. 講極都吾明
我已經好比心機聽架啦.
但系都吾明/_\.
吾鐘意佢d規矩.
吾鐘意佢我地問好少野.
就講1大篇道理!.v.
彤彤話佢教得慢xpppp'
跟住牙sir又問佢咩叫算術-_-.
講左陣;又系到講數;
講極都吾明就問-_-'
佢再講我都吾明又問-v-
開始覺得佢感到吾耐煩
覺得佢講d野好似串緊我甘-33-'
算啦-v-'
放學; 行街 <3.
見到好多人 ` *0*
見到彤彤3次.
見到小偉3次.
見到2位黃小姐.
1路行. 系到講佢好似佢-3+'
點知行行下見到
朝早都系吾好講人-,-
我要拎您張相x).

IMGP2387
3年朋友` 我愛您哇<3




p.s: 今日買左粒珍寶珠食.. .
點知` 食都未食-3-
 就趺左落地 /_______\'

 報時:: 1個鐘30分鐘=)

 

刊登時間:2007-09-08 12:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


誰管明晨眼腫了 -x-

二零零七年九月四日.

第二天: )


知吾知依幾個邊個黎呢xd


今日班主任堂`
miss chanchan講野1d都吾悶xD'
反而佢就.. . -_-'
調位同kaling坐: )
後面系家雄哥哥xP'
我既附近系f!0n *v*
我吾駛甘悶啦xDD.
坐好前-_-'
唉-3-` 吾鐘意-.-
對住個黑板想暈-_-
-
入hall-
好悶xd
羅sir講左把1條屎整斷再整番埋-0- [變態-33-']
不過佢全程講野最吾悶既人xD.
每1個f.1都要j0!n 1個制服團體.. -_-' 死得-v-'
今年有排球` *v* 排球` *v* 學會 *v*
好野 <333.  多謝miz 蕭 =)


---------
太棒!
今日見到您好多好多次<33.
放學自己1個行行下又見到您
放學之後好開心xDDD'
係咁
行得好快-_-' 吾知去邊呢?!.(?)

 

`明知等不到亦要還好有眼淚♥來陪襯`

 

 

呢排日日唱呢2首歌, 唔係心情好 {我對1哪個可比??}

 

          曾經有份愛情擺在的面前.. 不珍惜`是否感到很遺憾 (?)
        如果上天給了一個重來的機會.. 是否會對.. 我愛你愛你 

          不是塊硬石頭; 不是的領袖`只要.. !!

 

          又不是小時候.. 不要再未經許可吹噓我是你的女友!! 

          愛我要加倍`不愛我沒所謂; 點來排隊.. 否則你沒座位/_\
          愛我要加倍, 又不是沒有人追; 如果你的喜歡我就說 heyhey!


-----


 

嘻:)
出左好多符號xpppp.
實在太高興了 <3
我要打排球>3<'
但中三應該要收拾心情.
所以盡量會少玩樂: )
應承過您嘛`


點解你地甘鐘意整我條邊-0-?!.
-
`不是塊硬石頭; 不是的領袖`只要.. !!

-
SHAN;SO菲;KAYIN:)
WIF 念恩<333
SHAN` kayin:D
 KAYIN,SO菲,念恩:)
y0y0y0; shan`so菲`念恩*v*
so菲` kayin=)

第1眼望好想笑xd

刊登時間:2007-09-04 05:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]