二零零七年九月四日.
第二天: )

知吾知依幾個邊個黎呢xd
今日班主任堂`
miss chanchan講野1d都吾悶xD'
反而佢就.. . -_-'
調位同kaling坐: )
後面系家雄哥哥xP'
我既附近系f!0n *v*
我吾駛甘悶啦xDD.
坐好前-_-'
唉-3-` 吾鐘意-.-
對住個黑板想暈-_-
-
入hall-
好悶xd
羅sir講左把1條屎整斷再整番埋-0- [變態-33-']
不過佢全程講野最吾悶既人xD.
每1個f.1都要j0!n 1個制服團體.. -_-' 死得-v-'
今年有排球` *v* 排球` *v* 學會 *v*
好野 <333. 多謝miz 蕭 =)
---------
太棒!         
今日見到您好多好多次<33.
放學自己1個行行下又見到您
放學之後好開心xDDD'
係咁笑     
行得好快-_-' 吾知去邊呢?!.(?)
`明知等不到亦要等還好有眼淚♥來陪襯`
呢排日日唱呢2首歌, 我唔係心情好 {我對你這1生哪個可比??}
曾經有份愛情擺在你的面前.. 你不珍惜`你是否感到很遺憾 (?)
如果上天給了你一個重來的機會.. 你是否會對她說.. 我愛你愛你
我不是塊硬石頭; 你不是我的領袖`我只要你愛我.. 愛我!!
又不是小時候.. 不要再未經許可吹噓我是你的女友!!
愛我要加倍`不愛我沒所謂; 早點來排隊.. 否則你沒座位/_\
愛我要加倍, 又不是沒有人追; 如果你真的喜歡我就說 heyhey!
-----
嘻:)
出左好多符號xpppp.
實在太高興了 <3
我要打排球>3<'
但中三應該要收拾心情.
所以盡量會少玩樂: )
應承過您嘛` 
點解你地甘鐘意整我條邊-0-?!.
-
♠`我不是塊硬石頭; 你不是我的領袖`我只要你愛我.. 愛我!!
-
SHAN;SO菲;KAYIN:)
WIF 念恩<333
SHAN` kayin:D
KAYIN,SO菲,念恩:)
y0y0y0; shan`so菲`念恩*v*
so菲` kayin=)

第1眼望好想笑xd
|