| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 14 日 星期日  |
等您=)  |
---------------- 脗脗14,October,07 `
聽日就係了'
我變大姍子 *V*
離開13歲了. 再見!'
Greentea. 胡生'.. . 8個月快樂呢v3v'
小fa. @@. 3個月快樂=)
mandy.牙heung.牙珠' 您地要加油aiii=)
等待您明天的祝福 <3
希望有吧
p.s ' 96509050` 新世界aiii >v< 打比我吧=]
|
| 刊登時間:2007-10-14 05:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
| 勁開心 *v* |
---------------- 脗脗13,October,07 `
牙創*v* 生日快樂哇<3
:: : 鱅鱅 仲有2日 >3333333<'
心情極佳.
1份好開心既禮物=).
多謝個天嚕.
今日勁開心@v@.. .
我要星軍aiii`xD'
當然不是因為星軍而開心-3-'
而係因為我見到Ken Hung同牙sa`*v*.
呵. 好開心<3.
近距離接觸@v@. 握手aii >\/<
牙sa同Ken Hung真係好可愛 >3<'
影左好多相*v* 牙sa著得好令>v<
miss yu同d人叫我吾好甘癲-00-.
哈xD. 吾癲吾得囉真係xDDDD'
吾理自己咩身份.都要衝埋去影相.
佢地2個比晒動力我,吸我過去架:]
今日痴晒線啦我<333
4點幾同成班人走=]'
哈<3. 多謝牙聰請我地搭的士^v^'
跟住同佢地去曬相@v@. 癲癲癲;
多謝牙聰'; }' 星期二等你牙xD'
番屋企. 我細妹個fd請食飯xppp'
真富有-_______-'. 謝=]



gooD!gooD!gooD!*v*. Ken Hung. Charlene<3
*臭be`臭fung`開吾開心先xDD?!'
*今次係我係星軍做3年裡面最開心既1次活動xD
*比kyle.wu呃左' 都冇eason既-,-
*帶埋2隻碟出去.. . 搵吾到佢地簽/v\'
*我要多謝總監. 好多謝您=]
我好愛您*v*' 哈哈`
如果吾係都吾可以同佢地影相嚕v3v.
- 原來我農曆生日係10月11日-v-.
*****路過留CM.!. 1次啦` ! 
吾該您地<3. |
| 刊登時間:2007-10-14 05:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 31 | »
|